De dienstverlening van ViPro eindigt niet met de levering en facturatie van de diensten. Wij achten het van groot belang je ook te ondersteunen op andere gebieden.

De support van ViPro bestaat uit de volgende categorieën:

Ondersteuning en advies

Iedere klantomgeving is anders en vraagt om specifieke oplossingen. Doorgaans ben je zelf prima in staat hier een adequate invulling aan te geven, maar in de gevallen waarin je net dat extra stuk expertise nodig heeft in de in te zetten hardware, producten of andere zaken, helpen wij je graag verder op weg.

Storingen

Een communicatiedienst blijft techniek en derhalve is er altijd een kleine kans dat er eens een verstoring optreedt. De supportafdeling staat voor je klaar en zal je helpen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Natuurlijk lichten we je in wanneer er sprake is van een verstoring met een grotere impact. Dergelijke meldingen zie je dan in de ordertool en ontvang je per email.

Voor alle andere gevallen kun je bellen met de ViPro supportdesk 050 810 00 01 of mailen naar support@vipro.nl

Andere ARTIKELEN

WLR
Support
Dienstbeschrijving VDSL